Äntligen!

Hejhej ;)

Såg ni på idol igår eller? Rätt som åkte ut? :)
De tycker ja iallafall! Johan skulle åkt ut redan förra veckan istället för anna...

Såg på Idol hos Agnes med Maja också ;D Sen typ spelade vi mexican train, sen kom Jenny, bea å lisa och jag å maja skratta så vi höll dö... Dom fatta inte ett piss. :D

Och Idag har jag vart på stan med Maja och Agnes, missa när Emelie gick lucia :( 
Sen åkte jag till idrottenshus och kolla på innebandy! :)) 
Och imorron fyller jag år! xD


Ni ska väl se dansbandskampen ikväll? ;)   Rösta på Scotts säger jag bara! :) 





Saknar sommarn.. och golfen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tackar :D



Ohh, hur mycket fyller du? ;D

2008-11-29 @ 14:59:59
URL: http://idjut.blogg.se/
Postat av: Tove ^^

SV: tack så mycket ^^



haha..ja såg på idol, skratta så ja trilla ner från soffan när palm gick fram till den där tjejen å sjöng, hon som bara skrek! xD

2008-11-29 @ 16:47:25
URL: http://tovegusatfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0